1. Postanowienia ogólne:
Właścicielem sklepu internetowego astra.czest.pl jest firma:
„Astra” s.c. Iwona i Jerzy Orlikowscy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe
ul. Rzeszowska 6
42 – 200 Częstochowa
tel. kom: +48 602 609 896
tel. / fax: +48 34 36 66 259
email: astra.czest@gmail.com
NIP: 573-23-21-775
REGON: 151479570
Nasz sklep prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową w sklepie stacjonarnym w Centrum Handlowym Ptak Rzgów, ul. Rzemieślnicza 35, Hala A box 202.
Sprzedaż w sklepie internetowym jedynie w ilości hurtowej. Ilość zamówienia to min. 5 sztuk.
Zamówione towary zostaną wysłane firmą kurierską lub można je odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym w Rzgowie.
Ceny podane na stronie internetowej są cenami w polskich złotych i są cenami netto.
2. Konto:
Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem.
3. Warunki zawierania umowy sprzedaży:
Wypełnienie formularza zamówienia, klikniecie przycisku KUPUJĘ I PŁACĘ jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży, akceptacją regulaminu sklepu oraz obowiązkiem zapłaty i odbioru towaru.
W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
Sklep www.astra.czest.pl nie posiada innych ukrytych kosztów.
Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
4. Warunki płatności:
Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
Przelew krajowy: SANTANDER BANK POLSKA S.A.
14 1090 1795 0000 0000 7803 3058
Przelew międzynarodowy: SWIFT: WBKPPLPP
IBAN: PL 67 1090 1795 0000 0001 2074 8285
Warunkiem wydania lub wysłania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
5. Termin płatności:
W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta a zamówienie zostaje anulowane.
W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.
6. Wysyłka zamówienia:
Zamówiony towar firma wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej lub umożliwia odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w CH. PTAK Rzgów Hala A box 202.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem wysyłka następuje w ciągu 1-4 dni licząc dni robocze.
W przypadku wyboru płatności przelewem, kartą płatniczą wysyłka następuje po uznaniu wpłaty na rachunek bankowy, nie później niż w ciągu 1-4 dni licząc dni robocze.
7. Dostawa zamówienia:
Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wg cennika firmy kurierskiej.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte w zakładce „Dostawa i płatność” oraz w trakcie składania Zamówienia.
Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-4 dni robocze.
Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.
8. Reklamacje i zwroty:
W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać na własny koszt reklamowany towar wraz z opisem niezgodności do siedziby firmy: Astra s.c. ul. Rzeszowska 6, 42-200 Częstochowa.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
W przypadku uznania reklamacji, firma zobowiązuje się do wysłania Klientowi nowego towaru lub usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sprzedający.
Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej..
9.Ochrona danych osobowych
Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sprzedawcę z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w obowiązujących przepisach dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności stanowiącą załącznik do Regulaminu.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest firma Astra s.c, ul. Rzeszowska 6, 42-200 Częstochowa.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług, zawarcia Umowy Sprzedaży, w tym realizacji złożonego Zamówienia.
Dane osobowe są przetwarzane co do zasady przez Sprzedawcę, w celu realizacji złożonego Zamówienia. Udostępnione dane osobowe będą przechowywane w bazie danych administratora i będą wykorzystywane w celu prawidłowej realizacji Umowy Sprzedaży.
Dla celów wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na firmie ASTRA na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów podatkowych oraz z zakresu rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
podmioty świadczące na rzecz Spółki usługi księgowe, dochodzenia należności, usługi prawne,
operatorzy pocztowi i kurierzy,
operatorzy systemów płatności elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji płatności,
organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa.