Zadzwoń do nas: +48 602 609 896

Polski producent torebek damskich i wizytowych

PPH Astra s.c

Dostawa i płatność

1.Warunki płatności:

  • Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

  • Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

Przelew krajowy: SANTANDER BANK POLSKA S.A.

14 1090 1795 0000 0000 7803 3058

Przelew międzynarodowy: SWIFT: WBKPPLPP

IBAN: PL 67 1090 1795 0000 0001 2074 8285

Warunkiem wydania lub wysłania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

2.Termin płatności:  

W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta a zamówienie zostaje anulowane.

W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie. W przypadku nieodebrania zamówienia Klient ponosi koszty powrotnego transportu paczki tj. 15zł.

3.Wysyłka zamówienia  

Zamówiony towar firma wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej lub umożliwia odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym w CH. PTAK Rzgów Hala A box 202.

  • W przypadku wyboru płatności za pobraniem wysyłka następuje w ciągu 1-4 dni licząc dni robocze.

  • W przypadku wyboru płatności przelewem, kartą płatniczą wysyłka następuje po uznaniu wpłaty na rachunek bankowy, nie później niż w ciągu 1-4 dni licząc dni robocze.

4.Dostawa zamówienia:

Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju wg cennika firmy kurierskiej.

Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte w zakładce „Dostawa i płatność” oraz w trakcie składania Zamówienia.

Termin dostawy produktu do Klienta na terenie kraju wynosi 1-4 dni robocze.

Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.